Merhaba annelerim benim doğuma henüz 4 hafta var ama en azından bende bilgi edinmiş olurum. Arkadaşımın 3 aylık bebeği var meme ucunda hafif bi şişlik var bebeğe herhangi bir sancı yapmıyormuş ama o meme ucu şişliğini nasıl giderebiliriz diye sormak istedik doktora 1-2 güne gidilecek zaten ama fikir danışmak öneri almak istedik