Gulcangzl16 Suyu artık iyice azalmış ve gelişim geriliği 4 haftaya çıkmış. Ctesi Doğum olacak. Bebeğim küveze girme ihtimali çok Yüksek dedi 😢 2200 görünüyor kilosu . Daha fazla doğma ihtimali var mı
Aysemahmut Gulcangzl16 benimde dün alındı 3 hafta falan gerilik görünüyordu 2495 doğdu doktor 2600 demişti bana küvezde şuan bebeğim beslenemiyor ve kalbinde sorun vardı diye tedavi altına alındı
Cigdemveminik Gulcangzl16 ciger geliştirici ipne yaptysa korkma canm 2kilonun altını alıyorlar direk küvöze hem bazn yanlş ölçümde olaniliyor inşallh dha yüksektir kilosu bi alrabamz 2 kilo 130 gr doğum yaptı birgün uyum odasında kaldılar ertesi gün geldi eve inşallh başka problemler çıkmazsa bebeğini verirler küvöze girmez🙏🏻
EbruIrmakAhmet Gulcangzl16 benim 2140 görünüyodu ultrasonda 2170 gram doğdu canım 33 Haftalık.Bebeğinin haftası iyi canını sıkma
Wonderanne Gulcangzl16 bebeğinin haftası iyi korkma kilosu fazlada olabilir belki de kuveze alınmaz Allah kurtarsın insaAllah ikinizi de sorun ne peki bebeğin geri olmasindan dolayı mi erken alınıyor
Dilaraeymen Canım ultrason güvenilir olmuyor kilosu fazlada olabilir canını sıkma 2 kiloyu geçmiş bence küveze bile girmez solunumunda vs sıkıntı olmazsa
2kizanasi Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah, herşey gönlünüzce olsun 2500den itibaren alınmıyor heralde ama bebeğine göre değişkenlik gösterebilir
Happy_bebegim14 Gulcangzl16 benim bebeğim ultrasonda 37+5te 2380 gr gözüküyordu gelişim geriliği ve su azalması da olmuştu doktorum hemen doğum dedi ve 1 hafta önce 2100 gr ile bebegimi sağlıklı bir şekilde kucagima aldim kuvezde de kalmadı cok şükür. Aynı gün ultrasonda 2380 di 2100 doğurdum yani korkma Kuvezde kalıp kalmayacağını allah bilir
imrangulll Hiç korkmayın benim kuzenimin çocuğu 36 haftalık 42 cm 2300 mü ne doğmuştu maşallah çok sağlıklı hatta ufak doğan bebekler daha çabuk büyür gelişir diyolar gerçektende öyleymiş
Happy_bebegim14 Gulcangzl16 Evet cok şükür hemen toparlanıyolar.Diger bebeklerden hoc farklari yok merak etme sadece cok minnaklar☺Ayrica benim doktorum bu bebekler dogum sancisini taşıyamayabilirler ve ani sezaryan olabilirisn demisti.Benim 0 acılma 0 sanci sadece 1 saatlik suni sanci ile normal dogurdum cok şükür.Ben sezeryandan korkuyordum o yuzden.Simdi 9 günlük olduk bile.Icino ferah tut ben cok dua etmiştim sanci esnasinda aglaya aglaya.Cok şükür sorunsuz sıkıntısız evimize geldik.Sende bol bol dua et.Rabbim yardim ediyor inan.Baska sormak Istedigin varsa cevaplarim
AysennHED Gulcangzl16 gecmis olsun canım Rabbim yer ve yardımcın olsun şimdiden inşallah toplanır küvöze girmez 🤲 bol bol kuru incir ye tahinli pekmez muz süt günü bunları bol bol tüket kuru incir bende çok işe yaradı tavsiye ederim kuzum
Happy_bebegim14 Gulcangzl16 Kilo çokta önemli değil sağlıklı olduktan sonra.Doktorum da demişti dogduktan sonra daha hızlı kilo alacak.Dediği de oldu