Karakasguler Kızlar 32 haftalık olduk doktorumunun özel muayenehane sine gidiyorum ama Doğum için hastane konusunda kararsız kaldım korumu memorial mı malum pandemi dönemi lütfen yardımcı olun
Nur_nur06 Karakasguler hangi doktora gidiyorsun canım ben Çiğdem hanıma gidiyorum doğumun koru da olacak inşallah tabi fiyat konusunda burası daha uygun diye seçtim doktorundan memnun olduktan sonra hastaneye Fuzuli para vermenin gereksiz olduğunu düşünüyorum 🌸
Karakasguler Nur_nur06 Dr Aylin anıl arslan doktorum koru çok kalabalık diyorlar devlet hastanesine gidenlerde virüsten dolayı özele yöneldi o yüzden kafam karıştı
Karakasguler symslmz evet var benim doktorum kendi muayenehane sinde takipleri yapıyor Doğum için hastaneye gitçez anlaşmalı Doğum paketi aldık biz