Perinataloğa gittiğimde kalbi tam göremedi haftaya bidaha gel yine göremezsek fetal eko isticem demişti ama çok şükür sonraki hafta gördü. Kötü bişey olsa zaten size açıklardı, ya kesinleştirmek için ya da belki net göremediği için istemiştir. Siz yine muhakkak baktırın. Ultrason gibi bakılıyormuş zaten biraz daha detaylıymış sanırım onların cihazı