BegummKaya27 Adet tarihime göre 6+2 ama keseye göre 7 +0 yani kese ileride. Bu boş gebelik belirtisi mi? Bu durumu yaşayan var mı?
Mervegcl BegummKaya27 bebeğin gelişimine göre değişiyo bence benim ilk randevumda sata göre kesem 4 gün gerideydi sonra gittim 2 gün ileride çıktı doktor sıkıntı var demedikçe içini ferah tut canım
Buketcaliskan35 Buketcaliskan35 şuan 29. Haftalık olduk . Adet tarihine göre 27+5 falandır . Erken döllenme geç döllenme tarzı bişeyden sanırım. Korkma. İçini ferah tut . Kalp atışını dinlemeye gittin mi ?
BegummKaya27 Buketcaliskan35 hayır daha gitmedim. Önümüzdeki hafta içi gidicem. Siz kaçıncı haftada dinlediniz kalp atışını?