Her şey çok güzel ilerliyordu oğlum olucaktı en son detaylı ultrasonum vardı doktorum başka bi hastane önerdi o hastaneye gittik muane oldum hersey çok güzel her şey normal demişti sadece haftasına göre kafası kocaman geldi dedi ama oda normal dedi hatta dalgasını bile geçmiştik doktorumla babası gibi koca kafalı olucak demiştik 😬neyse 10 gün sonra normal kontrölüm vardı hastaneye gittik doktorumun izinli olduğunu söylediler ıkı gün sonra gelicek dediler biz eve döndük ertesi gün eşimi işe gönderdim kendime kahvaltı hazırladım kahvaltımı yaptım oturma odasında kı koltuğa oturdum bir kaç dakika sonra belimde ağrı hissettim ama o dakikaya kadar bebeğimin hareketlerini hissetmedim ara ara belimde ağrı oluyordu adet ağrısı gibi dedim ki herhalde koltukta rahat edemedim yatak odasına gideyim bi uzanayım belki ağrım geçer yattıktan sonra uyumuşum içim geçmiş uyku sırasında bir pıt diye bişey hissetim bi rahatlama geldi kalktım bn suyum geldi zannetim korkudan kendime bakamıyorum kalktım ayağa kanıyorum şiddetli bir kanama hemen eşimi aradım allahtan eşimin abısı evdeydi hemen beni hastaneye götürdüler kendı doktorum muane etti korkma dedi şimdi ambulansı arıcaz senı ikitelli kanuni hastanesine sevk edicez dediler ama büyük ihtimalle sana yatış vericekler kanaman durdu dedi bebek iyi dedi o sırada ambulans geldi ben ambülansla hastaneye giderken kendımı sıkmaktan ve sarsılmaktan tekrar kanamam oldu ve bni acil sezeryana aldılar bebeğim doğdu küveze aldılar yavrum küçücük 800 gr dünyaya geldi her gün sütümü götürdüm her gün yanına gittim doktorlar iyi konuşmuyor her olasılığa hazırlıklı olun dediler çünkü entübe bebekti yavrumun o küçücük bedeninde hortumlar iğneler dayanılcak gibi değildi çişini yapamıyordu gün geçtikçe o küçük bedeni şişiyordu durumu iye gitmiyordu bir gün yine sütümü götürmeye gittim bni yanına almıyorlar durumu ağırlaşmış yalvardım yakardım dedim son kez göreyim ikna ettim bni içeri aldılar yoğun bakıma girmeye hazırlıyorlardı beni hemşireler o ara telaş yaptı anneyi içeri almayın beklesin dediler bni emzirme odasına telaşlı bi şekilde aldılar bekle dediler ama ben anladım yavrum iyi değildi kalbi durmuş tekrar ben hemşirenin sesini duydum bebek yaşıyor diye seslendi beni apar topar aldılar bır dakikanız var dediler ben yavrumu son kez gördüm dokundum ellerini öptüm arkamı döndüm makina ötmeye başladı apar topar beni dışarı çıkartılar eşimin yanına gittim ne oldu sana dedi dedim bebeğimiz ölüyor dedim eve gidelim namazımı kılalım allaha dua edelim dedim yarım saat sonra eve geldik ertesi gün de kurban bayramı eşim dedi ki bana kurbanını keselim dedi duamızı edelim dedi ondan sonra allaha bırakalım allah büyük bebeğimin kurbanını kestık duasını ettik yarım saat sonra haberi geldi bebeğiniz vefat etti diye allah ne büyük ki kurbanını kesmeye bize nasip etti kızlar kusura bakmayın yazı hatası da olmuş olabilir şimden affınıza sığınıyorum iyi günler diliyorum hepinize