Muberraonur Bebeğin hareketlerini aşağıda hissediyorum kalp atması gibi bu haftada olupta böyle benim gibi aşağıda hisseden varmı 🤭🙄🤷🏼♀️
Twinksmom Muberraonur tam göbek hizasındalar bazende altta tekme hissediyorum normal dedi doktkorum ama bir görünün bende
Fatma3 Muberraonur bende 25.haftadayım hep yukarda hissediyordum bikaç gündür aşağıda da hissetmeye başladım hafif hafif kıpırtılar.yarın doktor randevum var soracağım inşallah normaldir diye düşünüyorum
Minikbirkalp Ben yukarda hissediyorum ana bazen vajina üstünde böyle hafif hafif tekme gibi bisey hissediyorum kalp atışı gibiyse hıçkırık da olabilir burda okumuştum çünkü
pamuk32 Muberraonur benimki ikiz karnımın heryerinde hssediyorum:) midemde böbreğimde alt tarafta.. heryerde yani