Ayse_58 38+1 de yarın akşam 5 gibi sezeryana giricem ikinci kez dualarınızı istiyorum bende buradaki herkese bebek isteyenlere doğuracak olan annelere dua edicem kızlar
P_6 Ayse_58 darısı başımıza inşallah canım herşey kolaylıkla geçsinn 🌸 tecrübelerini mutlaka yaz vaktin oluncaa