Kizlar bisey merak ediyorum. Bi dahaki kontrolumde sorucam doktoruma da ama benimle ayni olan var mi acaba?
Benim ilk gebeligim dusukle sonuclandi 6 haftalikken ve ultrasonda cok net bi sekilde nolta kadar olusunu filan hep gorebildim. 3 ay sonra yine hamile kaldim ve ilkindekiyle ayni kilodayim ama bu sefer ultrasonda onceki gibi net goremiyorum. Cok bugulu sadece var oldugunu goruyorum keseyi filan ama karnim yag mi kapli da boyle oluyo acaba hic anlamadim. Ayni durumu yasayan var mi aranizda. Resim de atmayi beceremedim buraya. 🙄