BabyYoda busra1708 Gündüz hiçbir şey akşam kocaman oluyor 19+4 üz 🥰 2 haftadır biraz daha belirgin sanki
Nzehra4654 busra1708 8.haftada 1 beden büyümüştüm. 37 kiloyla hamile kaldım şuan 43 kiloyum 19 haftalık kızım. Aşırı kilo alıyorum ben en başından beri çıkıklık olmaya başlamıştı ben ve eşim farkındaydık şimdi hiç bir kıyafetime giremiyorum
sakinim_tmm Nzehra4654 siz bencede kilo alın daha iyi olur 😉 37 kiloyla hamile kalmak garip bir durum
Sezensu busra1708 Ben 15 haftalığım evde tayt falan giydiğim için biraz belli oluyor fakat dışarda bol giydiğinden hiç belli değil
Bahriye06 busraburcak maşallah ne kadar güzel bir fiziğiniz varrrr 😍😍 benim her tarafım orantılı şişti popom göğüslerim falan da çok büyüdü erkek bebek mi acaba sizi ki
busraburcak Bahriye06 yok kuzum kız bizimkisi ama çok zayıf hamile kaldım adlına bakarsak 13 kilo aldım şuan 60’ım ama boyumda uzun ondan hiç şişme olmadı bide pilatesin gücü diyorum 😂😂 çoookkk teşekkür ederim bu arada 😍❤️❤️❤️
Arzu_tuncay23 13 de belli olmaya basladı suan 16 yiz bol giysemde belli olan koca göbüşüm var doktorum karın kasların ince ic karnin dar cook catlarsin dedi kara kara düsunuyorum suan tadını cikariyoruz😍
Gzmsydr busra1708 18 haftadan sonra çıkmaya başladı 21+5im cok fazla karnım yok dar giyince belli oluyor :)
DiplomaliEvHanimi ysmkml canim sorn olmazsa karnin ne kadr resmini atarmisin bende suan 6+2yim kese boyutuna gore bendede alt karın şişti normlde hafif göbeğim var ama belli oluyo hafif buyudugu ilk gunlerr gaz coktu simdi gaz sancim hc yok
busraburcak Bahriye06 ya amaaan boşver öyle yada böyle sonuçta çocuk var içerde kaç alırsak alalım hep güzeliz 😂
06minigimym ysmkml çünkü bende ilk öyle sanmıştım sonra 12 haftaya yakın.bianda indi şimdi 19 haftalık iki haftadır iyice belli bide ben hiç kilo almadım daha