Nur5495 Ulkumina ayyyyy bende yarın gidicem doktor bana da Kıza benziyor demişti yarın kesinleşir insallah değişmez bana da dua edin🙏🏻❤️❤️
Nur5495 Glsn07- bana 13 haftalıkken benzetme yaptı ama gene de güvenemedim 16+4 olduğumda gidicem muayene o zaman kesinleşir diye
Ulkumina Nur5495 Rabbim hayırlı evlat versin inşallah bana kesin demedi ama baya baktı baktı kız dedi sisteme de kız diye yazdı Allah gönlünüze göre verir inşallah ❤️
asyaninannesii Nur5495 aaa aramızda sadece 2 gün var benim de 16+6 olacak yarın gittigim zaman doktora
asyaninannesii Nur5495 benim de sabah 10 gibi 😁😁bende bu gece uyuyamam herhalde Rabbim gönlümüzün muradını verir inşallah