glbyz1998_ 33 haftalık hamileyim 1 haftadır ellerimde ve ayaklarımda hafif kaşıntı var gece lavaboya kalktığımda da kaşınıyor bazen minik minik kızarıklık olmuş aynı şeyi yaşayan varmı gebelik koleztası diye bişey varmış doktora gidicem ama bi sormak istedim
Fatma3 glbyz1998_ 25 haftalık hamileyim benim de ayaklarda yok ama bikaç gündür ellerimde müthiş bir kaşıntı var kızarıyor😯yarın doktor randevum var gittiğimde soracağım bunu
Nurhayatymnli glbyz1998_ bendede oluyo oyle lavobaya kalktigimda bakiyorum ama sismis oluyo ondan kasiniyorum sanirim onuda aksam farkettim 😂 normalde odemim yok ama akşamları yatinca şişiyorum kendi kendime
Miniminikuss glbyz1998_ kuzum korkutmak istemem arkadasım o haftalarda kasınmaya basladı doktra gttı karacıgerle ilgili sıkıntı sıktı sonrasında sezeryan la aldılar bebısı. İhmal etme mutlaka gorun doktora 😉
Hayraz glbyz1998_ gebelik kolestazi canım…. aynı durumla savaşıyorum 15 gün oldu. Riskli gebelik grubundayim doktora git ihmal etme.. karaciğer emzimlerim yüksek büyük ihtimal.. Ilaç verir düşürür ben şuan ilaç kullanıyorum biraz fark etti daha az kasiniyorum.. karnim ellerim ayaklarım kaşınıyordu geceleri uyuyamiyordum. 15 gündür ilk defa bu gece kasinmadi ama şeker de yüksek olunca kaşıntı dururken ayakta yanma başladı gene uyumadım.. Her hafta kontrole gidiyorum tansiyonumda yüksek takibe alıyorum hergun yazıyorum. Allah şifa versin.. allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
glbyz1998_ Fatma3 ben daha 2 3 gün önce doktora gittim ama hafif bi kaşıtı diye önemsemedim interneten biraz bakınca korktum
Canvecansu El eve ayak bilek damarlarımızdaki kan akışından dolayı oluyormuş. Bende 29 haftalık hamileyim parmak uçlarımda oluyor iğne batması gibi.
Ebruakdeniz Ayaklarım şiştiği için ondandır diye düşündüm doktora gitmedim açıkcası ama gidecem ne olur ne olmaz
glbyz1998_ Ebruakdeniz bende eller ve ayaklarda ödem olduğu için oşabilecwğini düşündüm ama bi tanıdığımızla karşılaştım tesadüfen onun kızındada varmış 37 haftalık acil doğuma alınmış falan sorna biraz internetten baktım ve korkuttu açıkcası
Ebruakdeniz glbyz1998_ telefondan bile sıra alamıyorum geçen gittim dolmuş vermediler sıra özele gidiyorum genelde
Ebruakdeniz glbyz1998_ 24 haftadan beri hiç devlete gidemedim doktoruma özele gittim 2 defa ama hiç test yaptırmadım sadece ultrasonda baktı
Meltem0660 Benimde 2-3 gün önce başladı ellerim kaşınıyor dirseklerime kadar hafif kabartılar da oluştu bende pazartesi gideceğim hastaneye sonuç alınca burada yazar mısınız tekrar ben de merak ettim
glbyz1998_ Meltem0660 arkadaşlar ben ebemi aradım şimdi yarın aç karnına gel bakalım dedi tahlil yapılıcak sizde ole yapabilirsiniz
ulkuZehra Bana mantar dedi Zalaın diye bi krem yazdi köreldi biraz benimde kabardi kizardi kaşindi ellerim devlete gittim cildiyeye kadin dogum doktoru Cilt doktoruna gideceksin dedi Kuru tutmaya dikkat edin 💗
Meltem0660 ulkuZehra bebeğiniz kaç haftalıkken kullandınız benim ayağımda mantar çıktı bu kremi verdi doktor ama kadın doğum doktorum 16 haftalık olmadan kullanma dedi