Arkadaşlar 38 günlük oğlum var sürekli gaz sancısı çekiyoruz ne biogaia kaldı ne metsil ne sab simplex şuan birtek nurse harveys le rahatladık biraz. Sanırım bebeğimde süt alerjisi var çok hırçın sürekli ağlıyor kakasını yağarken çok zorlanıyor huzursuz emzirince yüzünde kızarıklıklar oluyor internetten araştırdım süt alerjisi olabilir diyor bir hafta diyet yapmıştım iyi gibiydi bi fark göremeyince diyeti bıraktım ama şuan tamamen fazlalaştı tekrar diyete başladım aranızda relactaz kullanan yada daha önce tecrübe etmiş olanlar yardımcı olabilir mi