meraba kızlar 22.haftadaym haftaya detaylı usg giricem aslında yarın gricektim ertelendi zaten bu güne kdr acayip stresli gergindim haftaya kadar nasıl beklicem bilemiyorum Rabbim bütn bebeklermizi sağlıkla gelmesni nasip etsin acaba bende mi anormallik yoksa her anne böyle mi bilemiyorum ilk gebeligim ay bişe olmuşmudur hastamı acaba sağlıklımı her şeyi yerinde mi inanılmaz stresliyim bi iş yapmadan önce bile aklıma geliyor bunu yaparsamda ya bebegim sağlıklı olmazsa iyice strese girdim sizde de böyle mi gireceğiniz zamablar heycanlı mıydnız