81anne Kızlar bu kanama alanını yaşayanlar kanama alanı geçene kadar dışarı kanama şeklinde gelenler oldumu? Çünkü bazılarında olmuyormuş vucut kendisi emiyormuş bu kanama alanını?
Yaman 81anne benim bastan dışa kanamam oldu 1 gece hastanede yattim durdurmaya çalıştılar daha sonra kanama alanim oldu sonra vücut emdi bidaha
Turkannnk 81anne dışa vurmuştu benımkı dusuk tehlikesi gecırdım progestan kullandım 1 ay sonra falen tamamen gectı şükür
Misssimsek 81anne 12.haftada bende yaşamıştım. Kese etrafında kanama alanlari var demişti doktor. Ben o dönem.zaten progestan iğne ve jel kullanıyordum dışarı kanama gelmeden vücut kendisi emmisti 2 hafta da geçmişti.
Mucizemmm07 Bende dışarı atmadı canım. 4 günde bir proluton iğne oldum 4 kez 2 hafta sonra geçmiş dedi şükür
81anne Mucizemmm07 bende haftada bir oluyorm inşallah geçer yoğun bi şekilde kahverengi akıntım var doktor içerdeki alanın boşalıyor korkma dedi ama çok korkuyrm
Yaman 81anne ilk gun bianda geldi ama cok aşırı geldi igne serumlarla hafiflettiler bida damla damla geldi bi sure ama bu surede heo igne vuruldum progestan kullandım
81anne Yaman benımde ilkinde baya geldi sonra azar azar geldi 2 kere daha şmdi size yogun bi şekilde kahverengi geliyor inşallah kesilir bir gün geliyor bir gün gelmiyor🤷♀️
Minikbirkalp Bende de vardı ama gözle görülen bi kanamam olmamıştı ilaç kullandım kendime dikkat ettim geçti hatta bi doktor bana %85 bu gebelik gercekleşmiycek ya düşük yada kürtaj yapıcaz dedi içim rahat etmedi başka bi doktora gittim iyiki de gitmişim
Assenaa 81anne bende de vardı canım o sorun olmuyor progestoran kullandım yattım sürekli dışardan kanama olmadı hiç 13. Haftadan sonra geçti bende şimdi 30 olduk sıkıntı olmaz korkma sadece şu dönemde iş yapma uzan sürekli
81anne Assenaa dışarı geldiğinde enfeksiyon riski yaratabiliyormş aslında en çok bundan korkuyorum canım hazıranın 2 sinde randevum var inşallah geçmiş olur❤️
Sdmrll Yaman canım dikkatimi çekti şuan 6 haftalık hamileyim afedersin kahverengi akıntı geldi bi problem yoktur demi
TTY 81anne benimde kese etrafında kanamam vardı .doktor dışarı verebilir demişti ama hiç vermedi vücudum emmiş. allaha şükür. korkmayın dinlenin artmasın kanama .