buseyusuf27 Kızlarr bende bir prenses annesiyimmm hersy yolunda bebek cok ıyımıs cok saglıklı mutlu bir bebek dedi kilosuda ıyı bu haftaya göre 12+5 👼🏻🤲🏻🧿❤️
Burcinerdem buseyusuf27 kesin dedimi size bana doktorum 12+3 de %80 kız dedi ama erken mi acaba görebilmeleri için düşünüyorum
ruyam51 buseyusuf27 ayy benimle aynısın ama bebek bacak bacak üstüne atmış göstermedi malsf bende dün gttm
Deletedmom021 Burcinerdem banada yüzde 90 kız demişti ikili tarama testinde dün gittim erkek dedi 2 hafta sobra kesinleşecek bu arada 17+6 haftaligim
buseyusuf27 Deletedmom021 biz ense kalınlıgı vs için gttık saglıklı mı dıye baya baktı bızımkı gosterdı heryerını vok sukur hersy yolunda cınsıyetıde bellı oldu halıyle erkek olsa bıyerı tam olusmamıs olur ama doktor kesın konustu zten ılk doktor da bna %60 kız dedi