Caglanuroney Bebeğim 6 haftalıkken kontrole gitmiştim sadece keseyi gorebilmistik bugün 8 haftalık olduk kontrolümüz vardı ve bebeğimi gördüm kalp atışı iyi dedi ama dinletmedi 12. Haftaya kadar dinletmiyoruz dedi sun sağlıklı olduğunu öğrendim yeter bana ☺️
nimet_52 Caglanuroney aynen canım zaten aksi bişey olsa söylerdi sağlıklı olsun da önemli değil gözün aydın bu arada Allah kucağına almayı nasip etsin
Caglanuroney nimet_52 evet bana da dedi kalp atışı gayet güzel sıkıntı yok dedi 3-4 hafta sonra tekrar çağırdı
DiplomaliEvHanimi Yaa bende 18inde gidecem 7haftalik olacaz 🐣🥰 kalp atisi icin en son 4+6da kesemizi görmüştük yaklasik 2haftafir bekliyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Eymen-s Caglanuroney ben 24de anca dinledim 😂 devlete gidiyordum hiç dinletmediler bende heralde bu haftalar erken diyordum özele gittim ilk defa duydum değişik bi duygu
Caglanuroney Eymen-s çok güzeldir ya kalp atışını duymak ben görünce bile çok duygulandım gözlerim doldu Allah hepimize hayırlı evlatlar versin inşallah sağlıklı olsunlar
Gulanelis Caglanuroney Bebek rahatsız oluyormuş ondan dolayı çok kısa dinletiyorlar canım ben 34 oldum hâlâ az dinletir ama nstye girince doya doya dinliyorum:))
Hazal9191 Gulanelis aynn çok kısa dinletti minicik duydum nirde benim düşük tehlikem vardı çok endişeleniyordum o yuzden de dinletmiş olabilir
Caglanuroney Gulanelis içimi rahatlattin canım ya teşekkür ederim ☺️ çok az kalmış senin de allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Hazal9191 Caglanuroney hemen şükür etmeye başlıyorsun tepkisel bende öyle oldu çok şukur çok şukur bu modda kalktım sedyeden 😀