Tubaklnc canım bana doktor düşük riskin var dedi progestan verdi bi kaç yerde okumuştum doktora sordum polikistikoverim vardı bu yüzden kaynaklana bilirmi yada bebegime zararı dokunan birseyi olur mu diye hayır hayır olmaz demişti canım ama bilemiyorumda her doktor farklı konuşa bilir elbet ama 5 haftada düşük riskin var demişti 11 haftadayım yarın tekrar gidicem hastaneye bakalım ne dicek doktor 🙄 ama en önemli şey bol bol su iç suyu hic eksik etme yanından ve morelini sakin bozma stresden uzak dur en önemli şey