Sebseb Arkadaslar merhaba. Ikiz icin besik onerileriniz nedir acaba? Nasil bisey almaliyim hic bilemiyorum 🤔
Ruviiseem Sebseb ben ikizlerim için çilek odasının baby grey modelini beğendim Pazartesi günü sipariş vericem
Ruviiseem Sebseb büyüyen beşikli olduğu için sonrasında kullanırlar diye düşünüyorum biraz fiyat yüksek ama mobilyası çok sağlam 2 yıl garantili 10 yıl da parça bulma garantisi var. Karabük’te oturuyoruz burda çok da seçeneğim yok açıkçası 😑
Sebseb Ruviiseem Bende sonrasi icin de dusunuyorum 1 kere almak istiyorum. Baktim evet fiyati biraz yuksek ama ucuz alipta sonra baska almak zorunda kalmaktan iyidir aslina bakarsan iyi fiyati😊
Ruviiseem Sebseb evet bende öyle düşündüm ınstagramda falan çocuk odası satan yerler var üstelik yarı fiyatına ama sonrasında muhatap bulmak mesele en azından bilindik marka dedik bakalım inşAllah pişman olmayızz 😊