Mommy ipekgul lierac kullanıyorum canım 27 haftam bitti memnunun öncesinde vazelin bebeyağ falan iyi diye ilk başlarda onu kullandım ama iki tane minik çatlak olunca hemen lierac a başladım ve hiç olmadı sonrasında 😊
Mommy AliNailinannesi ben n11 den aldım eczanedeki 200ml fiyatına 2 adet aldım ve tamamen orijinal ve ürün koruma bandıyla geldi😊