merhaba arkadaslar ben 22 haftalik hamilyim hamileligin ilk aylarinda tansiyonum hep 100 ile 70 ti ama simdi son 2 haftader 120 70 duruyodu ama dun gece 130 90 olmustu tansiyon icin tavsiye edebileceginiz bisey var mi sizce cok yuksek mi yaren doktor randevum var dr yla da paylasicam ama sizden de akil almak istedim 😞