Didi6 Minikfilinannesi Sadece Itır çok hoş ve farklı olur. 😍 Itır Nil uyumsuz, ama Itır Aslı olabilir mesela 🌸 Aslı ismi tek başına da güzel. Duru ismi baydı maalesef artık
Minikfilinannesi Lazanne teşekkür ederim cevabınıza 🥰 duru çok yaygın sanırım bu yıl, tek soru işaretim bu
Minikfilinannesi superm0m duru benim de favorim gerçekten, teşekkürler 🌸 Sanırım herkes duru koyuyor son bir iki senedir
superm0m Minikfilinannesi ya şöyle bir şey var bence biz hangi isme yoğunlaşırsak o isim çoğalıyor sankii daha çok farkına varıyoruz veya, ben duru nil koyacaktım mesela okadar çokmuş gibi geliyor ki bana Halbuki duyunca dikkatimi çekiyor önceden çekmiyordu 🤗
senemyavas Bence de tam tersine ıtır çok güzel Bi isim çok hoş yanında da Nil çok daha güzel olmuş 👍👍
Minikfilinannesi senemyavas az rastlanan bir isim olduğu için Itır’ı ilk duyan biraz mesafeli olabiliyor. Teşekkür ederim 🌸🌸
senemyavas Bence de tam tersine ıtır çok güzel Bi isim çok hoş yanında da Nil çok daha güzel olmuş 👍👍
Minikfilinannesi superm0m bir açıdan haklısınız ama ben delicesine araştırdım istatistik kurumu verilerine dahi baktım 🤯😂 şöyle bir site buldum. Bakmak isterseniz https://datastudio.google.com/reporting/1tluQoc4CEmh_i85cieGRrdwSE0KHgMk-/page/dJEo
Minikfilinannesi Didi6 aslında Itır’ın yanına Nil düşünme sebebimiz imkanlar el verir de yurtdışına çıkarsa ona kolaylık sağlamak ☺️ teşekkür ederim fikirleriniz için 🌸🌸