Sanmıyorum birşey olduğumu benim 5,46 çıkmıştı o haftalar da başlamıştım bende endokrinoloji bölümüne gittim direk 75 lik başladım sadece hafta sonları yarım kullanıyorum doktorum öyle dedi.kullanmaya başla ve aksatma senin pek yüksek değilmiş aslında şu an herşey yolunda 1.19 larda filan tsh ama doktoruna mutlaka danış ilacı kullandıktan sonra da test yaptır bazen düşmeye biliyor tsh ilacın dozunu arttırabiliyor doktor