Gunaydin hanimlar bu sabah namazi beklerken biraz islanmam oldu ondan sonra iki defa daha oldu seffafimsi sarimsi bir seydi ondan sonra da biraz kanli islanmam oldu sancim olmadigi icin bekliyorum hala ara ara wc’ye kontrle gidiyorum pit diye kanli birsey cikiyor ne yapmam gerekiyor bilemedim doktora gidip saatlerce tutulmak istemiyorum cunku hic sancim yok ilk gebeligim oldugu icin de ne yapmam gerektigini bilmiyorum aciliyet gerektiren bir durum mu bu?