Sirinsirin Kızlar İzmir’de var mı bildiğiniz bir gebelik kursu? Doğum yapan anneler ıkınma,doğru nefes alıp vermenin öneminden bahsediyor. Pek ümidim yok ama inşallah vardır. Cevaplarınızı bekliyorum🌸🙏🏻
Hanifenal Ben Buca kadın doğum hastanesine gidiyorum gebelik okuluna harika çok memnun kaldım. Ebe Habibe Hanım veriyor dersleri son derste de Doğumhaneyi gezme hakkına sahip oluyorsunuz çok memnun kaldım 🙏🏼
Huris Hanifenal canım kaçıncı hafta veriliyo peki benim kontrollerin o hastanede bende istiyorum ama biraz erken ol dugunu düşünüyorum
Hanifenal Huris canım bana yanlış hatırlamıyorsam 10. Haftamdaki kontrolümde falan göndermişti. Direk doktorunuza söyleyebilirsiniz. Zamanın erkenliğiyle alakalı bir durum yok ben 16. Haftamdayım geçen hafta 3. Oturumumu bitirdim belgemi aldım