diilekkrtp merhaba, ablamda aynı durumdaydı hatta bende aynı durumdayım biz ablam doğum yapar yapmaz yani ben ablamın göğsünün ucunu emerek çıkardım ve emdiğim için kanallarıda açılıp süt gelmeye başladı aonrasında hemen çocuğa tutturduk çocuk emdi ama az geliyordu. Ablam süt sağma makinası almıştı çünkü çocuk çok çektiği için mi ne yara oldu bir ay makinayla idare etti sonrasında çok rahattı böyle bişeyde deneyebilirsin aklında bulunsun bizde ırsi biraz bu durum teyzemler falanda böyle ama emzirirken çıkıyor bi sorun olmuyor tabi başta biraz zorluk öekebilirsin inşallah sorun olmaz:)