Kızlar 1 haftadır aşırı derecede kaşıntım var. Progrstan igne kullandıktan sonra oldu bu durum. Doktoruma gttim bol su ic gececek igneden kaynakli dedi kan testi yaptı karaciger enzimlerim cok az yüksek çıkmış. Doktorum hepsini igneye bagladi. Lakin ben dayanamıyorum bu kaşıntıya. Var mi aranizda yasayan ne kadar surdu nasil gecti beni aydınlatın lutfen🙏🏻