Betulll11 7 haftalık hamileyim, bugün kahverengi akıntım başladı ağrım yok. Yarına randevum vardı zaten bekleyeyim mi yoksa gideyim mi bugünden ? Progestan hap kullaniyorum zaten kafam karıştı doktora da ulaşamadım telefonla.
tugce67-67 Betulll11 canım geçmiş olsun tabi imkanın varsa git , belki serum ve iğne yaparlar ama benim doktorum pembe ve kırmızıya dönerse kan o zman sıkıntı var kahverengi şeklinde vücut atıncaya kadar gelir demişti.tabi herkeste aynı olacak diye bir şey yokta yinede gidince doltoruna hangi durumlarda gelmeliyim diye sorabilirsin🤗
BegumIscanTunc Betulll11 kuzum geçen hafta cuma gününden beri lekelenmem vardı doktorumu aramıştım progestana devam et bol bol dinlen demişti yat sadece WC için kalk demişti dün çarşamba günü ise bir kaç saat süresin hafif kanama oldu sonra o kanama geçti tekrar lekeye döndü bugün kontrolüm var Bakalım doktorumuz ne dicek inşallah bir sorun olmamıştır 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ezgiii11 Betulll11 kızlar benim yerimde değilsiniz Allah’tan gercekten ben hergün kanama leklenme grçiriyorum 4 aylık hamileyim her wc gittiğimde peçede yada akan bir kan göruyorum sebebide eşim asağda ve rahim iç kısmında küçük kanama yeri var progestan kullanıyorum ama kesmiyor düşük önleyci iğneyi haftada 1 defa vurdurcam bakalım bebekte bir sıkıntı yok işte
Betulll11 Mothersone Öyle mi diyorsun canım gece filan artarsa ne yaparım diye düşünüyorum ben de en iyisi gitmek galiba
Betulll11 @BegumIscanTunc @Zehram Umarım doğru etiketlemisimdir. İyiyim şükür kızlar dün kalp atışını duyduk vajinal ultrasonla baktı sonrasında biraz da kanlı akıntım oldu ama şimdi kesildi. 2-3 gün gelebilir dedi doktor kanamaya çevirmedigi sürece sorun yok dedi haftaya tekrar çağırdı
BegumIscanTunc Betulll11 oh çok sevindim senin adına kuzum bende perşembe gitmiştim doktora ama bebeğimin gelişimi durmuş ve kese bozulmaya başlamış dedi doktor o gün 5:30’da kürtaj oldum rabbim hakkımızdan hayırlısını nasip etsin inşallah sağlıkla kucağına alırsın yavrunu rabbim korusun sizi inşallah 🤲🏻
Zehram Betulll11 bende de leke geliyor merak ettim.sokaga çıkma yasağı ve tatil dolayısıyla hastahaneler kapalı ebeme resim attım oda progesteron kullan dedi aldım dün gece kullandım Çarşamba Dr ye gideceğim ama o zamana dek umarım birşey olmaz
Betulll11 Ezgiii11 Allah yardımcın olsun canım inşallah geçer bu günler de sağ salim kucagina alırsın bebeğini.
Betulll11 BegumIscanTunc Üzüldüm inan ki canım oluyor böyle şeyler ama veren de alan da Allah. İnşallah en yakın zamanda hayırlı sağlıklı bir evlat versin sana Allah 🤲
BegumIscanTunc Betulll11 amin kuzum rabbim nasibimde evlat varsa er yada geç nasip eder hayırlısını bekleyip tevekkül edicez herşey rabbimden.