33+4 üz kontrole haftaya gidicem o yüzden boy kilo durumu iyidir insallah😊 sabahları bacak ağrısıyla uyanıyorum agirlasmaya başladım sıcaklarla beraber daha iyi anlıyorum hazirana girseydik diyorum bide yüzünü hiç görmedik merak etmeye basladim😁 ıyiki hazirliklari 30. Haftada kapatmışım artık yemek yapasım bile gelmiyo