[silindi] Yeni hamileyim daha 3 4 haftalık doktorum yarın beta hcg yükselirse keseyi görebiliriz belki dedi alttan görebiliriz diye alttan baktırmak normal mi yardımcı olur musunuz
Babyy1S [silindi] alttan baktırmak riksli degil eger dusuk riksin falan olmadıysa yalnız 5 haftalık gibi gorursun bu ay cok heycanlısınızdır 5haftayı bekleyin derim sadece keseyi goruceksiniz 6haftalikken de kalp atisini yinede siz bilirsiniz
Duygu4444 [silindi] benimde ultrasondan gözükmedi doktor alttan baktı gördü zararlı olsaydı doktor bakmazdı zaten
Astunazmn [silindi] canim bnde 3 4 sanirim ilk ogrendigimde 20,02 yani gecen Cumartesi gunu pazartesi tekrr kan verdim 76,23 du sen kac la ogrendin
[silindi] Astunazmn benim 74 çıktı dün ama gecikmem yoktu yarın tekrar kan vericem inşallah yükselmiştir