Dunyam28 Ebruaral Ben Ataşehir Florence nightingale e gidiyorum .Doktorum Op.Dr. Emrah Kol, kendisi harika bir doktordur. Rahatlıkla öneririm.
Blackpink Ebruaral ümraniye cakmak erdem hastanesi. Ilk dogumumda orda oldu simdi tekrar oraya gidiyorum. Dr onerim 3 isim. Fatoş özlem yıldırım Zeynep yesim Görgün Ikisinede surekli gittim ama dogumumda yesim hn ordaydi. Simdi ki gebeligimde onunla devam ediyorum.
Blackpink Ebruaral 3 isim diye yanlis yazmisim 2 isim 🙂 muayne 120 normal dogum 1200. Sezeryani sormadım.
Pnryldrm20 Ebruaral Kozyatağı Central hospital Başak sel doktorumdan da hastaneden de çok memnunum birsürü arkadaşım orada normal doğum yaptılar bütün doktorları iyi diyorlar öneririm
Dunyam28 symslmz özel sigortanız yok ise 560 tl muayene, ben mapfre sigorta kullanıyorum onun indirimiyle 270 tl ye geliyor sezeryan fiyatı da yine sigorta indirimiyle 7 bin küsüre geliyor fakat sigortasız fiyatını bilmiyorum