Elifdoan Bence Leyla koy, damla’lar çok ağlıyor baya gözyaşları hazır bekliyor desem yeridir. İsim karaktere de yansıyor
Mrskantar Elifdoan ay bu ilk defa duydum nazlı ismini de düsünmüstüm ismine çeker diye vazgeçmistim bu yüzden
cdirge Bizim kızımızın ismi de Leyla olacak 🥰 Çok güzel bir isim olduğunu düşünüyorum, hem klasik hem de şiirsel.
leyla25 Mrskantar bende kızım olsaydı Leyla isimini koyucaktım hatta kızım olacagına nedense çok inanmıştım burdaki ismimi bile öyle yapmıştım 😂 oğlum oluyor , ama ilerde kızım olursa kesinlikle Leyla 😍 o kadar naif gelıyor ki kulağa
Mrskantar leyla25 evet leyla ismi çok hoş kesinlikle ama damla da bi tık daha modern o sebeple kararsız kaldık 🙈
Elifdoan Mrskantar bizim aile de bir damla var ay herşeye ağlıyor annesi isyan etti artık 😂 ikinci kızı oldu herkes yağmur köy uyumlu olsun dediler sulu ikinci kızı kaldıramam diye başka isim tercih etti