Mom46 Kızlar sizin minişlerin kilo durumu nasıl 🥰 biz 38+4 üz dün kontrolümüz vardı 3200 olmuşuz bana biraz az gibi geldi ama sağlıklı eli ayağı düzgün olsunda kilolu olmaması çokda önemli değil❤️🥰
Prensannesii38 Mom46 37+2 yuz, canım 3 kılo 80 gram olmus boy 49 cm idealler bence cok asırı kilolu olmasınlar 🤭 Saglıklı olsunlarda
mervearslantas Sağlıkla gelsin kuzucuk inşallah😊 biz bugh 37+6yız. 3124 gr biraz az gibi dedi doktorumuz ama bence gayet iyi 😁 49 cm de boyumuz. 21 mayıs için sezeryan günü aldık. Biraz daha kilo alsın dedi doktorum. Ama almasa bile sağlığı iyi çok şükür.
Mom46 mervearslantas aynen cnm sağlıklı olsunda rakamların bir önemi yok bnce siz neden sezeryan olacaksınız
Seymatetik Mom46 doktorumda öyle dedi oğluş 4 kiloyu geçecek gibi hal böyle olunca normal doğumdan da biraz korkar oldum 😁😁