ozlemoz13 Fts2020 kanala girmişse dönemez canım. Ama kanala girmemiş, baş aşağı doğum pozisyonundaysa geri ters dönebilir. Genelde dönmüyorlar ama korkma 🙏
Fts2020 Buluttt123 bende 37.4 üm dogum pozizyonunu coktan aldı da bugun sol tarafımda sanki başını hissettm gibi korkuyorm
ozlemoz13 Fts2020 haftasına göre değişir canım, 38den sonra dönmesi zor diye düşünüyor çoğu doktor ve ona göre sezeryan günü veriyor. Ama tabiki senin doktoruna da bağlı. Doktorun normal doğum yanlısıysa bekleyebildiği kadar beklemek ister muhtemelen. ☺️
Fts2020 ozlemoz13 ya daha dün ntsye girdim böle bişi dün olsa ultrasonda baktırırdım bir hafta sonra gidceem kontrle inşş bi skntı yoktur. Doktorm normal gidiyor hersey %80 90 normal dogm demişti bakalm inşş hayırlısıyla olur 😊😊
ozlemoz13 Fts2020 şimdi gördüm 37+4müşsün canım ben de 37+5im inşallah bir aksilik olmazsa bu saatten sonra ters dönmeleri çok zor içini rahat tut. Benimki kanala girmiş zaten. Çatı muayenesi yaptı mı doktorun?
Fts2020 ozlemoz13 inşalalh canım teşkkr ederim. Hayır yapmadı iri bebek olmadıgı için yapmıcagını söyledi sana yaptımı dogum için gün verdimi
ozlemoz13 Fts2020 bana 37+2de yaptı canım, çok uygunsun dedi ama bebek fazla kilo alırsa son anda ne olucağı belli olmaz diye de uyardı. Kanala girdiği için kendiliğinden ne zaman gelirse diye bekliyoruz.