3 yıllık evliyim daha önce 9 haftalık bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşmasından, bu ay klomen kullandım ve çatlatma iğnesi oldum aşırı umutluydum ( hala umudum var ) bugün idrar testim negatif çıktı daha adetime 1 gün var acaba sonra pozitife döner mi ?