Kızlar nasilsiniz bende bel ağrısı ve baş ağrısı var şuan birde halsizlik malesefki sinir de var bugün bende baya bi ya sizlerde 😭😂birde internette baktım hangi meyve olduk diye internette patlıcan burda balkabağı kafam karıştı 🤗benim doğum 6 ağustos gözüküyor ama ben sezeryan düşünüyorum kızlar bayramdan önceye ve cinsiyetimiz erkek benim gibi düşünen var mi sezeryan i bayramdan önceye🤗 birde çok yaramaziz hic durmuyor hic ya sizlerin kızlar ?💕