Gulbeyazk Canım ben devlette mehmet musaya aslan a gidiyorum son derece memnunum çok açıklayıcı bir insan Allah razı olsun ali beyi de hiç duymadim
Happy6555 Nesrin54 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum
Happy6555 Nesrin54 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum Cicimato_96
Cicimato_96 Happy6555 9 ay boyunca o doktora takipliydim ama zorunlu sebeplerden dolayi malesef onda doğum yapamadım
Ireem7 Happy6555 kuzenim ilk doğumu onda yaptı o zamanlar ben bekardım çok bilmiyordum. 15 gün içinde 2. doğumunu yapacak bende kontrol için ona gidiyorum ilgisi güzel kuzenim doğum yapınca tekrar bilgi alıp size veririm 😊
Happy6555 Ireem7 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum benim doğumuma da 15 gün var 🤗
Happy6555 Ireem7 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum benim doğumuma da 15 gün var 🤗
Happy6555 Ireem7 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum 15 güne kadar bende doğum yapicam sesrryan ile Ali bey de
Happy6555 Ireem7 ben Ali beye gidiyorum başından beri bide doğum evinde serdar beye doğumum Ali bey de olcak da nasıl ameliyatı onu merakediyorum 15 güne kadar bende doğum yapicam sesrryan ile Ali bey de
Ireem7 Happy6555 zorunlu sezeryan mı acaba . Ayrıca ilk doğumundan memnundu o eşimin yengesi Ali bey doğum evinde çalışırken onda yapmış oda memnundu konuştuğumda
Happy6555 Ireem7 benim doğumum Beyhekim de olucak oraya da bağlı Ali bey canım yanimdada eşim kalıcak benim bir kızım var normal doğdu birde oğlum var oğlum 4.400 doğdu o yüzden sezeryan olmuştum dogiramadm smdi mecburi sezeryan olicam