Perimm Nurten tebrik ederim sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle🙏 Kaç haftalıksınız bu arada ve cinsiyeti önden tahmin yapmışmıydı dokturunuz?
EsrefSevdaOrman Nurten biz de 16+3 üz 🤗kızımı bekliyorum bende inşallah sağlıcakla alırız kucagımıza 🙏🏼
Nurten Perimm 16+3 geçen ay ikili test için gittiğimde erken dedi bugün ilk defa söyledi bellide oluyodu zaten cinsiyeti 😍🙈
buse007 Nurten benim 12 hafta canım daha, haftaya ikili tarama için gidicem acaba öğrenebilir miyim diye merak ettim😂 hayırlı olsun bu arada inşallah sağlıklı bi şekilde doğurmak nasip olur ❤
Cansummm Bir erkekte benden🙈 eylül genel olarak erkek ayı sanırım bende 15+3 teyim ikili taramadan bu yana erkek denildi☺
Nurten Cansummm bende ikili taramada söylemedi erken denişti bugün ilk defa söyledi sağlıkla doğsunlar inşallah 😍🙏🏼👼🏻
Okare Bizde 13+4 de öğrenmiştik %70 erkek demişti doktor 16+2 de gittik değişmedi Oğlumuz olacak inşallah 😍 sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz 💕