Ebaki ya benim de esiminde icine kiz doguyo ama kime kizimda kusmadgimi soylesem erkek diyo biz adini bile sectik kizsa kizim kiz kardessiz kalmasin tabi goblumden bazen buda erkek olsun diye geciyo ama hislerim daha agir basiyo doktor durusunsan falan yorum yapmadimi canim