Merhaba kan uyusmazlıgı testi ve ıgbrsı ne zamsn yapılıyor gecıkse bırsey olur mu
esrablc3 benim kanama olduğu için 10. Haftalar civarı yapılmıştı🤪🙂
28.haftada doktorum yapılması gerektiğini söyledi