Mervebilgin 7 haftalık gebeyim gebelikten önce insülin direncim olduğunu ve ilaç kullandığımı doktora söylediğimde ve 12. Haftada şeker yüklemesi yapalım dedi, aranızda böyle bir şey başına gelen var mı hanımlar
Miniginannesiiii1111 Mervebilgin erken gibi sanki bana 25. Haftada yapılacak yükleme şuan 21+3üm benimde önceden şeker kontrolum yapılıyordu
Miniginannesiiii1111 Mervebilgin ama sen şeker için ilaç kullanmadım diyetle devam ettim bence doktorunuz ne diyorsa doğrudur