Haticeikra 38+5 .9 da sezeryan olucam korku heyecan hepsi var rabbim yardımcımız olsun inşallah. Dualarınızı esirgemeyin .🤲🤩
Elmas234 36.6 bugün sezaryen olucam herkesten dua bekliyorum lütfen dua edin arkadaşlar allahım hekese sağlıkla sıhhatle bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallahh 🤲🤲
Haticeikra Ben çıktım kızlar darısı size inşallah spinal sezeryan hiçbiri sey hissedilmiyor ameliyat hanede agrım olacakmı onu daha bilemiyorum