Hayırlı olsun umarım bir an önce ağrılarını diner ama sezaryen konusundaki söyleminiz bana da ters geldi. Haftaya çarşamba ben de sezaryen olacağım ama benim seçimim değil normal olamayacağı için. Sizler bu şekilde yazınca biz etkileniyoruz, ister istemez bir korku geliyor.. Lütfen bu tarz şeyler yazmayın, bizler motivasyon istiyoruz ve kötü doğum anıları etkiliyor bizi.. Tekrar hayırlı olsun 🙏