Kocaeli41 Zaten kapasitesi dolmuşsa kapasiteyi zorlamaz ama sürekli daha fazla taze süt üretmesi gerekir çünkü o süt kanallarında kalmamalı, sirkülasyonu tamamlamalı. Süt büyük nimet. Hemen at deepfreeze. Grip , hasta falan olursan çok emzirmezsin kullanırsın onları.