Melike-_- o bahsettiğin ağrıyı bayadir çekiyorum 34+3 teyiz şuan öyle berbat bir ağrıki spora yeni baslamis gibiyim ne kalkabiliyorum ne yatakta donebiliyorum uykudan uyanıyorum dönerken ayakta hafif oluyo ama uzanip kalktıktan sonra bitiriyor beni heleki is yapmışsam hayırlısıyla geçsin bu günler gün gectikce zorlaşıyor 3 cü gebeligim diyerlerinde bu ağrıyı yasamadim farkli seyler olmuştu😒🤷♀️