Ebrumurat07 NurDemet ben leke görmedim ama doktorum düşük riski oldu için iğnesini vermişti çok iyi gelmişti şükür kullandığımda 9 haftalıkım şükür şuan 4 e girdim
Dilnur Benimde 6. Hahtamda başladı 9 10 ve 11. Haftada bulantı ve kusma pit yaptı iştahım yoktu 4 kilo verdim 12. Hafta da azalmaya başladı iştahım da biraz açıldı şu an 14. Hafta dayım sabah uyanınca kusuyorum sonra herhangi bir problem olmuyor
sinber Ebruyildiz bgn 10+1 olduk bir sorunum yok çok şükür birkaç gün öncesine kadar yorgunluk nefes darlığı çarpıntı vardı sadece onlar da baya azaldı (maşallah)