58_edaygmr_58 hayır hiçç hissetmedim iğne hapatken hissettim o an tek düşündüğüm bebeğimim ağlamasıydı.
çünkğ doktor demiştiki önemli olan bebek ağlaması ciğerleri gelişmiş mi diye( bir sorun yoktu genel olarak en önemli oymuş bebek ağlamayabiliyor 3 kere götüne vuruyoruz ağlamıyorsa sorun var bu anne karnında değil doğumda anlaşılır demişti) aklıma o takıldı ya benim odak noktam dikilme değil bebeğimim ağlamasıydı:))