Manisa merkezde önerebileceğiniz iyi bir doktor var mıdır?
DtYdiclk uğur sözen derim..
Ylzartk hangi hastanede çalışıyor
Bende manisalıyım merkezden uğur sözen i çok övüyolar
Ferahh hangi hastanede olduğunu biliyor musunuz?
Gediz tıp merkezinde, memnun olmayan hastasına daha rastlamadım 👌
Ylzartk çok teşekkür ederim 😁
Evet gediz tıp merkezinde annemde ona gidiyo sürekli çok memnunuz biz doktorumuzdan
Ferahh çok saolun gidicem ben de 😉