A_ys6604 7 haftalık olmuşuz bugün 1 ay sonra şehir hastanesine randevu al yaptır dedi dr ama nasıl yapıldığını bilmiyorum aç mı yapılır alttan mı bakılıyor kan mı alınıyor ayni gün mü sonuç çıkıyor bilen varsa iki Kelime de olsa yardımcı olabilir mi?
zeyzey95 A_ys6604 karından bakılıyor kan alınıyor aç tok farketmez 11-14 arası yapılıyor ama benim doktorum 13 de yaptır demişti daha net görünür dedi tabi ben yaptırmadım o ayrı
Linababy A_ys6604 Kan veriyorsun, doktorun normal ultrason ile bebeğin ölçümlerine bakıyor ense kalınlığı vs. Aç tok farketmiyor, özel de ücretli 😊
Kevser_42 A_ys6604 aç karnına kan alıyolar ankaraya gönderiyolar sanırım bi hafta sonra sonuçlar doktorunuzun eline ulaşıyo doktorunuzu arayıp sonuçla ilgili bilgi alabilirsiniz
Buselensi A_ys6604 devlete gidiyorsan ücret yok canım testlerde once ultrason dan bakıyo bebege sonra gidip kan veriyorsun ıkı haftaya sonuçlar çıkıyo zaten korkulcak bişey yok yarım saat bile sürmüyor toplamda