Merhaba anneler 17 haftalık hamileyim yanak içlerimin her ikisinde de yaralar var. Şişkinlik şeklinde ama beyaz değil o yüzden af değildir diye düşünüyorum. Bu sorunu yaşayan var mı? Yarın doktor kontrolümde doktoruma sprucam ama uyku tutmamışken belki tecrübeli biri vardır dedim? Bu arada aşırı tükürük salgılıyor ağzım o yüzden sürekli peçetelere lavaboya tükürüyorum o yüzden de olabilir mi? Tükürme hareketinde yanak içleri dişlere değiyor o yüzden 🤔???